Nieuw: Chat GPT integratie.

Lees meer
  • wat is het
  • blog
  • contact
Demo aanvragen

In 4 fases aan de slag met Help Center

Kennismaking & intake

In een gezamenlijk sessie leggen we vast hoe het Help Center moet worden ingericht. We bepalen menu’s, inhoudssoorten, vooringerichte templates en bouwblokken en de specificaties voor zoeken en filteren. Jij bepaalt, wij denken met je mee, en bieden uitleg en advies.

Oplevering beheer omgeving

Binnen een week richten we het Help Center in volgens jou wensen. We leveren op in een afgeschermde tijdelijke omgeving waar je direct toegang toe krijgt en kunt zien hoe het Help Center is ingericht en de huisstijl is toegepast. Alles functioneert, maar er is nog geen inhoud.

Training en content plaatsen

In een training van één dag leer je de ins en outs van het gebruikersvriendelijke Content Management Systeem en gaan we samen direct aan de slag met het plaatsen van de content. Het OVIS team staat klaar om je bij te staan en al je vragen te beantwoorden

Livegang

Wanneer alle content geplaatst is doen wij alle laatste veiligheids- en kwaliteitchecks. We testen en stellen de zoekmachine en chatbot af op de nieuwe content en zorgen voor een soepele en geslaagde livegang.

Snel aan de slag met OVIS Support

Start nu je eigen Support Desk 🚀

Ja, ik wil meer weten!

OVIS Support

Wat is OVIS Support
Voordelen
Werkwijze
Blog

Features

Slim zoeken en filteren
AI Chat bot
Flexibele inrichting
Automatische overzichten
Kant en klare templates
Gebruikersvriendelijk CMS
Koppelingen

Service

Hosting
Support en onderhoud
Veiligheid en privacy
SEO friendly
Toegankelijkheid
Tech stack

Contact

030 - 276 91 67
info@ovissupport.nl

SchaapOntwerpers © Copyright 2024

Disclaimer
Privacy- en Cookiebeleid