In 4 fases aan de slag met Help Center
Kennismaking & intake
In een gezamenlijk sessie leggen we vast hoe het Help Center moet worden ingericht. We bepalen menu’s, inhoudssoorten, vooringerichte templates en bouwblokken en de specificaties voor zoeken en filteren. Jij bepaalt, wij denken met je mee, en bieden uitleg en advies.
Oplevering beheer omgeving
Binnen een week richten we het Help Center in volgens jou wensen. We leveren op in een afgeschermde tijdelijke omgeving waar je direct toegang toe krijgt en kunt zien hoe het Help Center is ingericht en de huisstijl is toegepast. Alles functioneert, maar er is nog geen inhoud.
Training en content plaatsen
In een training van één dag leer je de ins en outs van het gebruikersvriendelijke Content Management Systeem en gaan we samen direct aan de slag met het plaatsen van de content. Het OVIS team staat klaar om je bij te staan en al je vragen te beantwoorden
Livegang
Wanneer alle content geplaatst is doen wij alle laatste veiligheids- en kwaliteitchecks. We testen en stellen de zoekmachine en chatbot af op de nieuwe content en zorgen voor een soepele en geslaagde livegang.
Snel aan de slag met OVIS Support
Start nu je eigen Support Desk 🚀
Ja, ik wil meer weten!