Slim zoeken met behulp van AI
Een zoekfunctie is essentieel in een support desk en is vaak het startpunt voor je gebruikers. Wij maakte hem extra slim. Met de AI engine van Algolia zorgen we ervoor dat de zoekresultaten maximaal relevant zijn. Door het zelflerende karakter wordt het aanbod van zoekresultaten steeds scherper.


Fast Auto Complete
Met Fast Auto Complete krijg je al direct resultaten bij het intypen van de zoekopdracht. De zoekmachine biedt direct relevante suggesties voor zoekwoorden op basis van de letters die je intypt. Dit versnelt je handeling en helpt je direct op de goede weg.
Daarnaast serveert Fast Auto Complete ook al direct de meest relevante resultaten. Als beheerder kun je hier ook sturing aan geven. Zo kunnen de eerste resultaten een beeld kunnen geven van de diversiteit van het aanbod. Dit kan door bijvoorbeeld in te stellen dat het zoekresultaat uit een aantal verschillende categorieën moet komen, zoals bijvoorbeeld 2 artikelen, 2 veelgestelde vragen en 2 handleidingen.
Zoekfunctie op onderdelen
In OVIS Support Desk kan je als beheerder in elk overzicht een zoekfunctie toevoegen. Deze zoekt dan uitsluitend binnen die categorie. Zo kun je de zoekmachine bijvoorbeeld alleen in handleidingen of publicaties laten zoeken. Dit kun je doen binnen elk denkbaar overzicht.


Voeg filters toe aan overzichten
Bij elk overzicht in OVIS Support Desk kun je als beheerder naast een zoekfunctie ook filters toevoegen. Deze filters zijn gebaseerd op taxonomieën die je zelf bepaalt. Met andere woorden, je kunt bij elk overzicht precies die filters plaatsen die voor je gebruikers het meest relevant zijn en hen helpen sneller de juiste inhoud te vinden.
Klikt de gebruiker op een filter dan wordt het overzicht direct geupdate. Het combineren van de filters geeft steeds meer verfijning van het aanbod. Filtercombinaties die 0 resultaten opleveren worden weggelaten uit het filteraanbod. Dus altijd resultaat.
Snel aan de slag met OVIS Support
Start nu je eigen Support Desk 🚀
Ja, ik wil meer weten!