Met de OVIS Support Desk biedt je je klanten een self service omgeving waarin ze razendsnel antwoorden op hun vragen vinden en daardoor problemen zelf kunnen oplossen. Slimme zoekfuncties, een AI Chatbot, duidelijke navigatie en handige overzichten met filters zorgen voor de kortste weg naar het antwoord of de oplossing die je klant verder helpt. Waardoor je medewerkers dus tijd over houden voor belangrijkere zaken en niet telkens dezelfde antwoorden moeten geven.
In OVIS Support Desk is alles er op gericht super snel goede resultaten te genereren. Door een geavanceerde zoekmachine, met AI onder de motorkap, worden veel voorkomende vragen razendsnel beantwoord met passende zoeksuggesties en zoekresultaten.
In OVIS Support Desk werkt de chatbot slim samen met de zoekmachine en vind snel de inhoud met de antwoorden op de vraag. De chatbot verwijst niet alleen naar deze inhoud maar formuleert ook een antwoord op basis van deze inhoud. Wil je het antwoord liever in de vorm van een actielijstje, dan kan dat ook. Alle skills van CHAT GPT ingezet op jouw content, dat is goud!
Start nu je eigen Support Desk 🚀